tre gubbar xoxo


Annat har ockuperat min tid dessa dagar. Knappning på tangenterna har inte varit möjlig.
Jag har varit inne i "fast-i-en-serie-träsket"! Jag blir sån och kan inte rå för det.
Gårkvällen slutade i krokodiltårar som snabbt övergick till en chock. Men allt har löst sig och första sesongen är avslutad så nu är jag människa igen. (Tills nästa vecka då jag väljer att börja med sesong två.)
Därför var det dags för en liten utflykt efter jobbet. Jag och Ida åkte till Ikea och åt middag. Men det var inte därför vi var där. Ikea är snabb med att skapa julstämning så enligt källor och ett minne sen förra julen så visste vi att det fanns pepparkaksdeg att hämta. Och även en jättefin rosa handduk till Ida. Det hela fick avslutas med en varm choklad på Coffi.

Nu ska jag fortsätta peta i mig massa deg och tänka lyckliga tankar på att det snart är helg igen.

Elisabet, Lisbet
Magne, Magny

Kommentarer
Postat av: Ikket så fin

Min rosa handduk ær inte så fin som den skulle kunna vara. Ikea ær inte så himla duktiga på att bestælla hem varor. Istællet før en fin rosa handduk fick jag med mig en ful rosa handduk hem, som dessutom luddar!

2008-11-20 @ 09:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0