jag vill se det snöa


Jag är en trött själ. Som vanligt kanske. Men idag kan det bero på att jag lyckades ta mig till da gjym. Det är lite slitsamt. Jag har varit sjuklig men inte i två veckor som jag själv tyckt. Det har bara kännts som en bra bortförklaring. Men det är upptaget igen hur som haver.
Det står en massa väskor och saker i vårat vardagsrum. Det är för att M & J har fått nyckeln nu. Dom vinkar nog av oss väldigt snart. Hur ska jag nu klara mig utan mama-Mad. Det är ju hon som vet vart jag lägger alla mina grejer så när jag letar något i förtvivlan så kommer hon där med lasersyn och super minne och vet precis vart det finns. Precis som en mamma gör.

Efter som timmar och dagar konstigt nog går så otroligt snabbt så är det inte allt för länge kvar tills även vi andra måste flyga ut ur detta skatbo. Därför åkte jag och Ida på en konstig visning igår, eller snarare titt av något slag.
Den ligger på Skippergata. Dörr i dörr med en strippklubb. Och mitt emot Oslos tuffaste affärer. Typ hey hipphopp ett två tre. Men man ser Karl Johan, Indiska och 7even så det är lugge. Inget är fått och taget ännu men vi ska träffa uthyraren imorgon. Hon heter Gul. Kul..

Vi satt och kollade på massa svenska nyheter nyss. Det är snö överallt. Kaos. Åh jag gillare. Så om Du där någonstans är snäll så låter Du den ligga kvar i svenska huvudstaden över helgen. Då är jag nöjd. Nu ska jag ha vitt i mitt minne och gå till sömns. Det kan behövas.
Men först välkomnar vi våran tillfälliga husgäst. Hej och välkommen till K48!

Katarina, Katrine, Kari
Gudrun, Guro
Klement, Klaus

Kommentarer
Postat av: John

Är du religös? Eller vem är "Du"?. Heh

2008-11-26 @ 08:53:39
Postat av: mama-mad

Hørru, att jag flyttar gør ju ingen skillnad. Du kan fortfarande ringa mig och jag vet allt.

Kommer iaf sakna dig som rumskamrat. Men, vi blir kanske grannar! Tufft.

2008-11-26 @ 15:01:30
URL: http://extrovertmenkoncist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0