jesusbarnet


Suck. Suck. Hoppas denna vecka kilar lika bra som förra. Det kan vara najs.
Helgen var bra. Lördagen hade dock kunnat varit lite bättre men hen funka.
Igår såg jag första avsnittet på Gossip Girl. Hela dagen på jobbet har jag längat efter att få komma hem och se mer. Mitt serieberoende har vaknat till liv igen. Det blev fem avsnitt tills hunger skrek. Vi åt köttsoppa. Svensk.
Men det finns lite ljusglimtar även i måndagar. Det är Top Model. Bra sak en. Det är en dag mindre kvar på veckan. Bra sak två. Sen är det nog inte så mycket mer bra.

Jag läste tidningen även denna dag.
Då stod det om ett par här i Norge som ville döpa sin nyfödda unge till Sigrid Liverpool. Pga pappans enorma kärlek till laget med samma namn. Det stod även att mamman till stor del mot sin vilja gått med på det, trots att hon hejade på Arsenal.
Sen så berättade dom om två andra namn.
Ett par från Sverige hade fått böter på 5000 kr för att dom inte namngett sin son innan han fyllt fem. Som en protest mot bötern ville dom döpa honom till Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116. Det uttalas Albin. Om jag fattade rätt (mest troligt) så fick dom inte namnge honom så.
Det andra var en flicka som hade döpts till Talula Does The Hula From Hawaii. Hon har bytt namn nu.
Denna artikel gav mig ett gott skratt på morgonkvisten.

I morgon så håller vi även en tumme för Madde och John. Dom vill ha en quadra och svaret får dom alltså i imorgon. Tum tum.

Hugo, Hogne, Hauk
Edmund, Edgar

Kommentarer
Postat av: DC

Bra sak 3: 7 dagar kvar till måndag.

Puss o kram. Papi

2008-11-18 @ 00:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0