besvikelse


Haau.
Idag skulle jag träffa Mange-T igen. Såg verkligen fram emot det efter som jag varit så duktig sedan sist. Visste att han skulle bli stolt över mig.
Efter trevlig tidsfördriv med IDa i telefonen så går jag för att träffa honom och visa min framgång.
Han är inte där så jag står som ett vilset barn och kollar på the Hills för att det ska se lite bättre ut medan jag väntar.
En tjej dyker upp och berättar att han är sjuk idag. !
Jag ska därför visa henne vad jag gjort men hon vet ju inte vad det handlar om.
Så jag går besviken hem.. Med mosade chokladmunkar i väskan som jag gav till min "familj".

Nu ska jag spela massa mer.

Flemming, Finn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0