en pigg dag


Det är ändå bra trevligt att vakna upp en lördag utan stinkande andedräkt och snurr i skallen.
Vi såg the Wedding Crasher igår. Den var rolig.
Idag har jag bokat flyg till Stockholm den 28.e november. Jippi! Ska dit och mysa med mamma lite över helgen.

Nu sitter John och Simon galna i soffan mittemot och spelar Fifa.
Madde sitter skräckslagen och spelar Halflife 2.
Vi har blivit en nördfamilj. Naajs.

Nu ska jag städa mitt "rum" och organisera i min garderob.

Kjersti, Kjerstin


Kommentarer
Postat av: Magkatarren!

Woow. Vad poppis jag var i morse! (trodde jag)

Åh, levde k3? var han på karatehumör?



28? NEJ. har du tappade det? Då julbordar jag för första gången. UK(e) ts...



jättePUSS

2008-10-18 @ 11:50:58
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0