en sådär resumé i en timme till


Jah! Nu drar vi en jävla bra återblick av kvällen.
De börjar lungt och fint. Sanna Madde och John dricker öle och letar roliga saker på internetet.
Sen kommer Petter(K3) och tillslut Kire.
Vi har det trevligt hit och dit.
Våra viljor säger gemensamt, gå ut nu!
Vi lyssnar och tar taxi. Tittar till Stratos men går snabbt därifån och hamnar på DeVilla.
Hela kvällen är hur bra som helst! !
Men det måste ligga en förbannelse på det stället för mig. Sist jag var där blev jag biten och ikväll bröt jag handleden eller nåt i den stilen.
Efter 2½ timmar på legevakten fick jag blått gips och sen åka hem.

BRA jävla lördag!

Kommentarer
Postat av: mamisandr.

Gullirull. AJ!

menmenmen, komsi hit. här händer inget sådant! :)

2008-10-19 @ 12:54:23
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0