för ingen ser att det är du. nana


Mitt jobb får mig att börja nynna på "jag såg mamma kyssa tomten". Både på svenska och engelska. Jag gör det minst två gånger i veckan och förstår inte varför den alltid dyker upp just där.

Idag efter jobbet kände jag att det var dags igen. Har ju faktiskt varit "inaktiv" i över en vecka så idag var det upp på cykeln igen. Det kändes bra.
När jag kom hem var jag dödshungrig. Ida ville samma som jag så det blev blodpudding. Det är göda.
Ida ville även ha ett täcke så vi begav oss mot IKEA. Bra timing. Alla jobbade ikväll. Så vi sprang runt från avdelning till avdelning och hejade på fint folk.

Nu ska det bokas biljetter och bli tidig säng.

Simon, Simen

Kommentarer
Postat av: Ingen frukt?

Dom har tagit bort min frukt. FRUKTansvært!

2008-10-29 @ 08:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0