hvordan går det?


Min måndag då.
Jag är sjukanmäld och dagen började bra med att jag fick kliva upp 06.15 imorse och åka till jobbet. Var tvungen att vara där hela dagen och lära upp en tjej.
Tror jag rörde om för mycket för min hand blev svullen och gipset fick min tumme att domna.
Så det blev ett besök på legevakten. Tur var att jag fick hjälp direkt och slapp betala. Men läkaren gjorde narr av mig.
"Det finns ju mycke plats här ju" bla bla, slit ryck. Ja, men på fel ställe dummer. Min tumme kunde ju inte leva.
Löpte sedan till trikken. När den stannar vid en hållplats hoppar en kille på en tjej som kliver av, och våldkysser henne på kinden. Hon såg förskräckt ut. Sedan kliver han på trikken och sätter sig brevid mig.
Jag är rädd tills han hoppar av. Då var jag fortfarande okysst så jag andades ut.

Nu vet ni min dag då.

Henrik, Heine, Henrikke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0