plastmössa tack


Träningsvärken har satt sig på muskelpartier som aldrig upplevt denna värk förr. Det känns härligt.
Något annat som känns härligt är att det är den dagen som det är.
Imorn ska det bli utklädnad till tusen. Inget avslöjas ännu. Vi ska till Maddes jobbarkompisar som tydligen ska styra en riktigt halloweenfest. Det blir min första.

Nu sitter jag och känner mig sötare än på länge.
En hålig plastpåse på huvudet och Ida som luggar och sticker mig med en plastpinne. Vi försöker säga hej då utväxt.
Sedan är planen en liten påhälsning i Hasle,  tillbaka hem för popcorn och Landet för längesedan 2 + Se upp för dårarna.
Jag gillar våran fredag.

Edit, Edna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0