stockholm i mitt hjärta


Sista dagen är snart över.
Det har blivit friterad kyckling i kungshallarna. Spontan bio, Wall-E. Promenad från Hötorget till Mariatorget (utan guideSandr) Jag hittade själv. Nu är jag redo.
Storshopping på Ica och bra söndagsmiddag. Kommer inte äta så här gott förän jul skulle jag tro.

Här ger jag er ett litet utdrag från min handlingslista:
2 pkt blodpudding
2 pkt leverpastej
Mamma Scans köttbullar
Pulverkräm
2 burkar fiskbullar
Barnmat (testing)
Keso
Köttsoppa på konserv
..och lite annat smått..
Bor man i Norget så blir det konstiga varor man köper i Svea..

Nu är det dags att röra lite på sig. Nattåg kan bli mys.

Farväl. Nu har Stockholm hamnat i mitt hjärta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0