25-06


Nu har Sandr åkt tillbaka till den svenska hufvudstaden. Men vi ses om inte allt för länge så det går bra.
Jag har haft två kanonershelger och en bra vecka där i mellan. Tackaarr duh!

Ångesten och oro börjar smyga på. Vågar inte riktigt kolla internetbanken än. Det får vänta några dagar eller tills det att jag inte kan betala längre. Men man lever i nuet, ikke sant. Resten kommer senare.

Oktober ger mig sol idag. Trots kallare väder, massa regn, döda löv och mindre än 3 månader till jul så har ingen höstdeppression hoppat på mig. Men det går snabbt. 2008 vart tog du vägen?

Som ett avslut på massa meningslöst skrivande egentligen så ger jag er mina två helger i kort version..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0