välkommen


Heja heja det är fredag och helg osv.
Jag sitter ensam i lägenheten och ska spela tvspel hela kvällen. Ursäkta? Jo det är sant.
Men Kire kommer hem snart så det blir bra.
Allt får ske imorn istället.

Idag efter jobbet satt jag och Hannah i solen på Aker Brygge. Mys tills den gula varma saken rörde på sig för mycket. Vandrade sedan vidare med Jonas, Petter och Robin till Rock In där Madde + jobbarkompisar tog en fredags afterwork. Mitt legg var borta så jag fick smidigt smyga förbi den hemska bartender och gömma mig längst in längst bak. Sedan fick Jonas vara min utköpare. Dom är väldigt hårda på det stället. Säkert bara ett skal.
Det var trevligt och mina kinder blev varma.

Madde och John är och ser Magnus Betnér och jag ska spela.
Men först laga en lyx middag alá en persjone.

Marta, Marte

Kommentarer
Postat av: krigarkompis

grattis uik-marta liksom.

komsi tillbaka!!!!

2008-10-17 @ 21:20:57
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0