vart är du, max?


Nu är jag på hemfärd. Kunde inte vänta helt med att röra en dator tills jag kommit hem ordentligt. Men då har jag ju samtidigt 1½ timme att fördriva på citytrminalen.

Min helg, som det har kännt som, har varit bra. Jag har blivit bortskämd med massa god mat och fått med mig massa trevligt hem, i en röd GB glass frysväska.
Ida, jag har älgfärs. Vad säger du då?

Under mina två senaste sverige besök har jag verkligen velat gå på Max och äta en vegburgare. Sist blev det inte av så jag tänkte styra det denna gång.
Är tydligen inte så hajj på Stockholm som jag trodde. När jag lyckats komma till Hötorget utan vidare resultat begav jag mig besviket tillbaka mot McDonald´s.
Det får väl bli terdje gången gilt.

Nu väntas en trevlig bussresa på 7½ timme sen så ses vi på Oslos gator imorn!

Eilif, Eivor
Severin, Søren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0