att var söta men lika som bär vad är det å ha?


Gårdagens sista avsnitt av Pussycatdolls Girlicious kunde inte sluta bättre. Det blev nästan glädjetårar och lyckan har hållt i sig även idag vissa stunder. Och ikväll är det final i Paradise Hotel. Nerver på helspänn.
Idag på jobbet skedde en insident som gjorde mig så arg att jag skakade och hade hjärtklappning ca fem minuter efteråt. Sedan kom jag på massa kjecka kommentarer som skulle kunnat krossa och knäcka gubbfaen, men det var dock en halvtimme försent!.
Efter jobb åkte jag till Adecco och sedan blev det ett ilsket träningspass. Köttbullar och tur till Ikea. Ja, jag åkte bara dit för att vara med Maja en timme. Höll dessutom på att missa bussen men besöket var värt det! Jag fick se tatoveringen även, mycket mycket fin!!

Idag har jag funderat även. Jag ska nog fortsätta på mitt cancercafé. Men bara om jag får högre lön. Ska alltså ha min första typ löneförhandling imorn. Tweek om jag kommer lyckas. Skulle ungefär kunna nicka ja till underbetalt.
Måste fixa mer "stake". Hur gör djur?

9 dagar igjen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du kommer att få högre lön, de kan inte hitta finare tjej än du!!



Go for it girl!

2008-09-03 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0