det blir mycket denna helg


Kuckelikuuu..

Ute på den jättelika prärien
där bor du, där bor jag.
Där rider du omkring dom flesta kallar dig king, kallar dig mr king
En dag kom indianerna och tog mig till fånga, jag kunde inte göra nåt som var ju så många

Hey mr cowboy kom hit och rädda mig
Hey mr cowboy var är du
Hey mr cowboy du måste rädda mig
Mitt ända hopp just nu det är du

(muuuuh)

Hur ska nån någonsin kunna veta vart jag är.
Åååeååå åååeååå
En liten indian han såg på mig och blev kär
Åååeååå han blev kär
Han ville pussas och kramas i sin skinnpyjamas
Jag försökte säga snällt, "JAG VILL INTE BO I TÄÄLT!!!"

(yeeeeehoo)

Hey mr cowboy kom hit och rädda mig
Hey mr cowboy var är du
Hey mr cowboy du måste rädda mig
Mitt ända hopp just nu det är du

(yeeeehaaaaa) (muuuuuuuuh)

(pang pang) (muuuuuuuuuh)

2x
Hey mr cowboy kom hit och rädda mig
Hey mr cowboy var är du
Hey mr cowboy du måste rädda mig
Mitt ända hopp just nu det är du



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0