Gäst.

Framför denna dator sitter nu en så kallad gästbloggare.  Ägarinnan av denna blogg sover sött i sin säng. Inte medveten om att jag tagit över denna blogg och därmed en bit av hennes själ. Hon lever för bloggar.
Jag vrider mig i jämna plågor medan jag tänker och trycker på tangenterna, huvudet gör ont. Fredagkväll har satt sina spår.
Min tid i Oslo (två dagar) har hitills varit mycket fin. Hon tar väl hand om sina gäster. Vi har druckit kaffe, pratat om livet, promenerat på staden och ölat väldigt duktigt. Efter en vit månad smakade alkoholen ganska bra, väldigt bra. Notera att vi tog oss från Kirkeveien ut i vimlet och hem igen. Det hade jag inte vågat räkna med. Kvällens finaste händelse var att vi av personalen blev utsedda till kvällens lyckligaste gäster. Priset bestod av en ros och äran. Rosen finns kvar ännu, den ligger så fint i hyllan. Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle vinna en sådan titel. Jag brukar beskrivas som arg, ledsen och ensam. Det beror enbart på min realistiska syn på livet, jag är realist. Verkligheten är inte alltid så jävla fin. Jag tror att Sanna har en positiv inverkan på mig. Kvällens lyckligaste gäst!
Nu ska jag väcka tjejen. Vi ska ut på äventyr!

Over and out, förmodligen inte på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0