skvallerpilutta


Överallt finns dom. Skvallermänniskor.
Vissa människor kan inte låta bli att skvallra på saker som inte ens har med dom att göra.
Idag skvallrade en sjukskriven hotellchef på mig för att jag slängde några hårda mackor när jag stängde. Han var alltså där som patient och såg att dessa små brödbitar flög ner i soppåsen så han var tvungen att ringa min chef och säga det. Som i sin tur ringer mig.
Jag får då förklara att jag tar alla mackor tillbaka till huvudcafét förutom dom små för dom hinner bli stenhårda innan dagen är över.
Så vad är grejen? Han är sjukskriven och kan väl då ägna sig åt det istället för att lägga energin på att skvallra.
Jag är inte helt pantad som slänger ätbara mackor bara för att jag stänger.

Nu ska jag iväg och få personlig träning i 30 minuter. Lära mig hur maskiner fungerar och lite sånt.
Men ska jag vara ärlig så vill jag bara vara hemma och sova. Har faktiskt hållit igång 4 dagar i rad nu. Paus är man värd.

7 dagar igjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0