super super massive


Dag två har tagit en början. Jag har lyckats komma ut ur bakisbubblan.
Det började trevligt hemma hos oss. Petter och Johan kom och joinade. Det blev massa Fisherman, vin och öl. Ett halvsent klockslag är det dags för utgång. Jag hade helgen innan varit på Babylon och vi ville hitta tillbaka. Taxigubben visste inte vart det var så vi ringer 1881. Efter lite kantstopp och kartkoll släpper han av oss och jag nosar mig slutligen fram till det önskade. Det är bra musik men lite folk. En öl rinner ner innan vi spatserar vidare. Mot Nichol. Vi fick komma in denna gång trots att klockan var efter tolv. Japp. (blev nekad med Ida för att efter tolv var det ålder 24. något konstigt påhitt som inte fanns)
Där blev det öl igen men vi ville tydligen dricka påvägen även. Så under varsin armhåla går jag ut. Vi har nu även två Hansa glas hemma. Det tar sig.
Vidare mot slutdestinationen tada, yatzi. Det blev trappfall för vissa, vattenkrig.. och hesa röster. Ja jag har alltid kul där, bara blir så.
Efter får man för sig att bada i en fontän? Jag snubblar lite och hinner bara bli blöt på sko och ben innan de övriga övertalar mig att låta bli.
Slutligen skäller jag tydligen på nästa taxigubbe hela vägen hem för att han tog en dålig väg. Vi kanske ska byta jobb eller så.
Och förlåt ännu än gång Kire.

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0