ursäkta röran! jag bygger om någonstans


Denna söndag känns jobbig på många sätt.
För det första lider jag av bakfylla såklart. Är lite ovan att känna den känslan efter mina torra veckor men så är det.
För det andra så är det ju så att Hon åker imorgon. Det gör mig väldigt ledsen i hjärta och öga. Ska nog plocka ut lite saker ur hennes väska och gömma dom. Då måste hon snart komma tillbaka för att hämta.
Sedan så lider jag av någon form av förvirring. Eller det kan man kanske inte säga. Men något jobbigt som gnager i mitt lilla huvud. Inte huvudvärk. Sånt gillas inte.

Men denna helg har ändå varit den bästa på väldigt väldigt länge och den kommer ge mig lycka varje gång jag tänker tillbaka på den. Jag har levt på rosalyckomoln hela helgen så imorn är det väl dags att ta tag i sitt så kallade liv igen.
Jag har städat hela lägenheten nu ikväll i brist på annat dessutom.

Nu ska jag väl försöka med att rycka upp mig själv en aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0