kakan på bordet


Ännu en dag klar. Jag vill komma på ett coolt namn till mitt jobb. Låter inte allt för kul att säga att man jobbar ensam på ett minicafé på Ullevåls sjukhus cancer center!. Men vad kan man säga istället?
 Idag blev iaf mina lattar jämförda med Starbucks lattar. Hon tyckte mina var för kalla. På Starbucks fick man en servett runt muggen för den var så varm. Försökte då förklara för henne att det inte ska vara så varmt för mjölken inte ska värmas mer än 65 grader. Men hon verkade inte förstå så jag gjorde mjölken brännhet och hoppades på att den skulle bli jätte äcklig.

Idag kunde jag inte skylla på någon nedrans bakfylla så iväg till tha gym fick det bli. På en vecka har mina "muskler" tappat det mesta. Så imorn lider jag av träningsvärk. Gött.

För övrigt så är det val i mitt huvud som måste göras. Även andra jobbiga grejer.. Jag gillar inte sånt och nu orkar jag inte gnälla mer över det. Va fan.

Sorg från mig till den döda igelkotten.

Kommentarer
Postat av: Ida Igelkott

Igelkotten fick en fin och värdig begravning i en kompost.

Jag måste byta jobb.

2008-09-17 @ 12:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0