dokumentation och prövningar.


Idag har jag trott att det varit fredag. Tji fick jag.
Att få besök på torsdag gör mig förvirrad med veckodagar. Man är så lycklig så man tror att allt kul kan börja på en gång, men nej man måste upp 06 även dagen efter först.

Jag snabbade mig till tusen från jobbet. Hade sagt 15.15, jag kom dit 15.15.
Vi satt högst upp på Grand Hotel på en fancy takterass. Varför har ingen berättat om den förr?
Solen sken och sommaren hade för två timmar kommit tilbaka. Det var väldigt trevligt.
Vi hade samma tankar och önskemål. Det blev chirre, dirre och corre samt en skiva SATC!
Nu återstår testet. Jag har dåliga minnen sen sist, haha. Då delade vi en 180 och jag vaknar av att jag halvt ligger utanför med halva henne på mig.
Kommer det bli bättre denna gång? Hon sprattlar och jag kontrar med virrsnack varvat med snark.

Kire kommer med berättelser om vad han upplever i vårat rum. Detta skall nu börja dokumenteras och publiceras. Det kan bli ganska kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0