nytt inlägg


Ja då ska man få se en Lasse på fredag. Jag var tydligen nybörjare på att boka biljett. Måste börja göra bokbara saker oftare kanske.
Jag pratade med min chef idag och jag kommer bli kvar där. Lönen bestämmer vi sen. Men jag tror det kommer bli bra.
Så kom nu alla och drick kaffe hos mig, dvs håll mig sällskap.

Finalen igår slutade riktigt bra. Det blev lycka där med. Så nästa måndag kan vi se fram emot en ny sesong av Top Model Norge. Tjejmåndag tar aldrig slut.

Vi kommer få ännu mer besök. Den 25.e Sandr! September är här för att gillas.

8 dagar igjen!

Kommentarer
Postat av: Sandr.

Yes, jag kommer, jag kommer. Snart bara 2 veckor kvar.

Uh, visst var den hemsk?!

Pyzzi.

2008-09-10 @ 13:01:27
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0