Min cykel och mig


Idag aktiverades cykelkortet. Så nu har jag cyklat backe upp och backe ner på Oslos gator någonstans. Vilken lycka. Lite ostabilt i början men sen susade jag.  Var även nära på att köra in i en vägg eftersom jag insåg att årets cyklar inte kör med fotbroms. Men reflexerna kom till nytta och jag gled säker förbi. (..)
På min lilla lyckliga tur fick jag även se en norsk kändis. Stekare nummer ett två tre från Paradise Hotel. De tre pojkarna i 15 års åldern som gick framför mig blev snäppet mer exalterad än mig men vem vet, kanske han var deras största förebild.

Efter min tur så begav jag mig mot Garage och inskaffade lite biljetter. Ska äntligen, efter 3-4 års försök, få se Tiger Lou! Lycka! Sandr kom!
Dagen till ära bar jag även mina nu igen vita skor. Dom har fått lega under skohyllan ett bra tag. En kväll på Yatzi i november gjorde dom oanvändbara in public. Men efter en timme med grumme såpa och vanish så är dom så gott som bra igen.

Nu är det dags att fortsätta vinna i vänd tia.
Fredag imorn duh!

Kommentarer
Postat av: sandr

Åh. Tiggan. Tiggan Lou.

Lyllos dig. Jag fick ett fint sms av dig. PUSS

2009-04-05 @ 19:24:59
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0