vi kommer vi också


Vi började känna lite ångest, jag och Ida. Påsken traskade på närmare och närmare och alla vi kände skulle göra en återvändare till kära svea.
Det har också varit våran vilja men hur gick det med att styra upp saken i tid?
Så igår drog vi monsterdeppen över att vi mest troligt skulle vara fast i fägelset. Norge är som vanligt väldigt stängt dagar som dessa. Vi skulle med andra ord sitta hemma och göra noll.
Men hoppet var inte helt ute. Ida ville verkligen inte vara här över påsk så hon gjorde ett sista kämpande försök, med högvinst som belöning.
Hon snokar fram en resa till Stockholm för inte mycket peningar alls och glädjen är på topp igen. Vi ska till Sverige!
Mitt sjukhus hade halvdag idag så jag fick sluta kl 13 vilket jag tackar för.

På listan står nu lite handtvättning och senare lagas en trerätters tillägnat Idas tapperhet och viljestyrka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0