snabbt snabbt.


Igår kom Ida tillbaka. Brun och hes. Hoppas inte svinet hänkade på från Barca.
Om två veckor flyttar Ida hem. Vilket känns helt fel och jätte trist. Och det betyder att om två veckor blir jag sambo med mig själv. Konstigt men kul.
Då ska jag skaffa riktigt internet. Heja heja.

Jag måste köpa en ny dator för övrigt. I skrivande stung har mitt h kollapsat. Plastbiten lossnade. Sedan dag ett har denna Acer varit min fiende.

Sorry för endast korta små notiser, men vårt internet är inget att lite på så allt får skrivas i rasande fart i hopp om att det kommer fram. Så byyeee.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjabbadoo !

Kolla med Pyret om hygglo-pris på dator om du ska ha en ny. Ha'ne ! DC

2009-08-18 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0