torsdag


Liza har åkt hem. En vecka med henne som besök har varit trevligt.
Som avslut spelades det minigolf igår. Maddes hole in one kan vara i världskalss och jag och Liza delade snyggt på en andra plats.
För någon dag sen skrev jag på ett kontrakt. Jag ska flytta till egen lägenhet. Eller lägenhet är inte rätt att säga, eget rum typ. Storlek och klass samt pris skiljer sig väldigt mellan mitt ursprungliga land och mitt nuvarande. Men jag är överlycklig.
Dock fick jag lite panik igår men efter ett prat med min blivande hyresvärd så löste sig allt till det finaste.

Solen har kommit tillbaka till oss och vi ska spela beachvolleyboll ikväll.
Ska inte göra favorit i repris och dunka knät ner i betongen som sist. (den någon som följt mig länge vet vad jag menar)

För övrigt så suger det att jobba, men hej, jag klagar inte.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0