det kan kallas flyt..


Ho ho ho. God jul snart!
Idag skiner solen på mig trots att det bara är moln och snö i Stockholm.
Som sagt så klev jag upp vi femsnåret i morse för att bege mig hemåt. Kände ingen pepp riktigt då.
Väl i Svea rike så skulle fem timmar fördrivas för att sedan hoppa på en buss som skulle lämna av mig i Umeå kl 23 ikväll.
MEN!
Finurlig som jag kan vara ibland så tog jag vägarna förbi en SASlucka och frågade lite vänligt om det fanns några rimligt billiga plan till Umeå denna dag.
Glada besked fick jag.
Istället för att hoppa på en buss kl 14 som tar nio timmar så får jag nu istället hoppa på ett plan 14.25 som tar en timme och som endast kostade 425,-
Hur mega giga bra som helst!

Så nu sitter jag på Arlanda och väntar. På mormor. För hon ska till Thailand idag och vi ska ha en liten juldate innan vi båda åker. Mys.

Haané

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0