sluta snöa!


Idag är det snart dags att lämna min kära hemstad.
Men jag känner en lätt oro måste jag säga.
DET SLUTAR ALDRIG ATT SNÖA!!
Jag gillar snö. Men just idag hade det kunna fått vara lite uppehåll så jag kan känna mig säker på att mitt plan lyfter när det ska.
Dock finns det inte så mycket att göra åt det förutom att hålla hårt om tummarna.
Så det gör jag.


Väskan är packad, prick 10 kg.
Det är dags för ett besök i staden för lite sista farväl och så.
Sen så hörs vi nästa gång på norsk mark igen.

Have fun in the snow

 


Kommentarer
Postat av: Sandr.

SANNA!

Åker du nu?

Gah, jag har försökt att ringa dig.

Menmenmen, kom tillbaka.

PUSS & LOVE

2009-12-28 @ 17:10:32
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0