inaktivt frågetecken


Imorsen när jag snoozade som skönats ser jag med suddig skärpa att det står SIM inaktiv på min display. I mitt trötta morgontillstånd reflekterade jag inte så mycket över det och tänkte mest att kortet hoppat ur sin håla lite.
Men det visade sig att det verkligen var inaktivt. Så nu är jag tydligen okontaktbar. Irriterande!

Idag skall även gratulationer utgivas.
Min kära far, min kära mor2 och min ena kusin Filip fyller år idag. Hurra hurra!
Väldigt praktiskt att köra tre flugor i en smäll, två mindre datum att komma ihåg.





Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

Skönt att se lite 10-kampsbilder i värsta vinterlandet. Inte många månader kvar till ännu en kamp!

2009-02-06 @ 16:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0