knip igen lite till tack


Nu hoppar vi av lycka för det är fredag! Hoppe hoppe.

De som känner mig väl känner nog även till min kunskap om hur man lägger in kläder i en garderob. Alltså utanför den.
Jag lämnar kläder, vikta som ovikta, överallt förutom där den borde vara. Det blir tillslut jobbigt för inget hittas.
Så därför ska jag nu göra min samla-ihop-allt-och-vika-in-fint-aktivitet som jag utför ungefär en gång i månaden om jag är duktig.

För övrigt så är det andra morgonen denna vecka som jag möts av en jevla spya direkt utanför dörren när jag sneddar mellan mina två sjukhusbyggnader. Lite mer åt höger så hade jag snuddat vid den.
Så vill inte jag att mina mornar ska börja!
Spy bakom lådan i alla fall. Tre steg till kan man hålla det inne säger jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0