si si albertino


Trallallalaa.
Det är sol i Oslo. Det var räddningen för dagen. Det fick bli en promenad från jobbet bland rasande tak och gummistövlar.
Helgen var en bra helg. Som vanligt. Tydligen slitet trött imorse dock. Tände lampan istället för att stänga av alarmet samt jobbigt nära på att försova mig. Men inte denna gång heller.
Något som gör mig lite ilsken i detta soliga väder är att mitt nummer fortfarande inte har kommit. Nu har det gått massa mer dagar än vad dom sa. Jag börjar tappa hoppet. Vad har jag gjort för att färtjäna detta? Oförståelig karma säger jag.

Nu ska jag lyssna på Anita Hegerland och vara lyckli istället.
Vi ska baka semlor ikväll, heja!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0