jag sa brrrr


Det snöar igen. Massor. Stora flingor. Varför?
Alla flyr/är på väg att fly norden nu. Vi är kvar. Ge oss en tanke i värmen så vi inte fryser fast.
Vi har flyttat. Vi bor numera på Skippergata 21, 0154 Oslo, Norge (Norway). Lght 201.
Vykort är fina!

Nästa vinter ska jag också vara i värme, sånn är det bara.

Idag försökte vi styra lite grejer som vi så duktigt skjutit på. Det gick halvbra måste jag säga.
Jag hämtade massa post från gamla adressen också. Jag hade fått ett diplom för att jag klarat en kurs om mathantering osv. Kursledaren hade tillochmed skrivit för hand "Hei Sanna. Feilfri besvarelse. Supert!!" Snyggt av mig.

Dagens delmål blir ett biobesök för att se Revolutionary Road.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0