temlor och kö kö kö


Full rulle på jobbet. Kö, latte, kö, macka, latte, kö kö bara kö! Visste inte att det kunde ske på mitt lilla café men tydligen. Det tog två timmar att få i mig lunchen och jag var nog inte det bra sällskapet till Thomas som jag brukar lyckas med när han kommer på besök. Flåt.
Lite cykeltramp fick det också bli. Jag tog i massa massa. Man kunde kalla mig röd blöt hund efteråt. Fräscht.

När jag lyckats ta mig hem så står Ida och rullar bullar för fulla muggs. Hemmagjorda tacoköttbullar. Hon kan hon hon med.
Nu är hon iväg på ett litet besök på Sats så jag tänkte vara duktig och damsuga lite finare i lägenheten.

Sen är det sega ostkrokar (dom lades i skålen igår för att få den önskade segheten ni vet) samt start på Californication.

Gårdagens bakresultat. Bra gjort Maria!
 

Kommentarer
Postat av: B

Fan vilken fin semla! Skickar du ner en till Laos??

2009-02-25 @ 16:24:24
URL: http://jerrybjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0