we hate cheep


Igår valde vi att ta våran bakisdag utanför Skippergatas väggar. Jag, Ida och Maria tog våra arma kroppar och begav oss ut mot Sandvika. Där väntades det kalas med världens godaste kokostoppar, hemmagjord marängtårta och Beck. Flickan Angelica fyllde år och Maja stod för bakverken. Blir hon singel är jag först i kön!.
Som alltid hoppar tiden galet fort framåt och helt plötsligt var det verkligen sängdags. Dom skjutsar oss med räserfart till stationen och vi hinner.
Men tåget vill inte. Vi blir sittande i vagnen över en timme medan räslen någonstans långt bort ska fixas till. Lite less blir man att dom aldrig lär sig att det kan faktiskt snöa rätt mycket neröver också, inte bara högst upp i landet. Vi bor trots allt i norden. Ca 4 timmars sömn fick tydligen räcka för mig.

Idag skiner solen väldigt fint över ett snöigt Oslo för första gången på länge. Jag tog en långpromenad hem. Om det inte var du Holma som gick framför mig halva Bogstadveien ner så har du en tvilling.
Jag hade även fått post från Tele2 idag. Det var ett simkort. Sedan stod det den 05.02.09 kl 03.00 måste du byta till ditt nya simkort då ditt nuvarande nummer blir överfört till Tele2 den tiden. Dom berättade även att pinkod och pukkod skulle komma i ett separat brev.
Simkortet fick jag alltså den 09.02.09, några dagar försent, och pinkodsbrevet är inte kommet. Hur tänker dom då undrar jag?! Börjar tappa tron på det svarta fåret.

Mat kanske?.

Kommentarer
Postat av: k1

Ja, riktig k-fylla. Jag vill ju vara på samma nivå som dig med din brutna hand ! ;)

PUSSEEEEEEEEE

2009-02-09 @ 17:55:48
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0