bär mig!


Jag vet inte hur detta ska gå riktigt. Det snurrar.
Datumet den 15.e börjar närma sig. Det betyder flytt. Flytt från K48 till Skipperg.
Vi ska på något magiskt vis flytta detta hem till andra sidan stan och på vägen slänga typ hälften. Det kan låta enkelt men vart slänger man en soffa, ett köksbord + stolar, en säng och två stora garderober smärtfritt?!
Jag borde inte känna denna panik. För det meste lever jag med tanken att allt löser sig. Det lär det nog göra även denna gång men för det så behövs det nog en bil, ett släp, lite tid och en jevla vilja.
En väska är packad med så gott som hela min garderob. Det hjälpte inte, bombnedslaget ligger kvar.
Så därför ska jag nu samla mina krafter genom nyaste Gossip och sedan styra det här på nåt sätt.

Det tar emot att säga detta men jag har nog aldrig längtat mer till att en helg ska vara över än vad jag gör nu.. Och då är det bara tisdag.

Grattis Maria!

Kommentarer
Postat av: Inte helg!

Det ær magiskt sinnessjukt men jag længtar inte heller efter helg. Jag skulle ønska att det var måndag, næsta måndag! Bort från flytt och bakfylla. Långt bort!!!

2009-01-14 @ 08:25:29
Postat av: Daddy Cool

"En" liten flytt är väl ingenting. På mina första 16 år efter det att jag flyttade från Mora till Umeå så hade jag haft 21 (!!!!!) olika adresser.

Nästa gång jag flyttar blir det troligen "6 feet under". Se positivt på flytten , flyttning = inflyttningsfest!! Lycka till. P&K DC

2009-01-14 @ 23:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0