ute og hjemme


Jag gillar inte att måsta fixa saker. Och när jag väl försöker så går inget min väg. Alla dessa öppettider på telefonhjälpslinjer hinner ju stänga innan som ens öppnat. Eller så har dom stängt onödigt många dagar på en lagom kort vecka så man missar dom. Detta ger mig en massa mer saker i huvudet att komma ihåg och det är jobbigt!

En köttbullsmiddag alá IKEA stod på menyn idag. Är man fryslös är det inte enkelt att bunkra upp med mat. Men vi är på g.
I morgon är det fredag, härlig fredag. Det innebär tacos, Andra Avenyn och Let´s dance. Vill se Blondinbella in some kind of dance action eehy. Min förväntningar är inte höga, mormor förvarnade.

Huset är på plats. Vi har en fungerande brandvarnare, en rosa lampa och en blomma. Alla är då nöjda.
Pics kommer nog inom en snarande framtid så får andra orter även se.

God nattzee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0