are you ok, annie


SEMESTEEER!!
Jo jag sa semester! Heja heja heja!
Nu två veckor framför mig med konstant festivalande. Roskilde och Hultsfred ska få mig som gäst.
Efter det har jag två veckor kvar som lär stå åt att rehabilitera mig tillbaka till det normala jaget.
Kung eller vad.

I går invigde jag havet. (Nej jag badade inte i havet när jag var på Rhodos)
Det gick bra kan man väl säga. Salt var det så in i kanonen.
Min sista jobbdag har bestått av att sova på tidningen, rita och pilla på en dator. Jag har haft en lärjunge som lärde sig allt igår vilket gjorde att hon inte behövde min hjälp alls idag. Jag bara satt.

Sen så kan vi bara nämna det sjuka att Michael J är död. Alla pratar om det, då gör jag det också. Jag tycker det är konstigt. Jättekonstigt. En sång ska spelas.
Nu är det dags för att packa. Planera. Få plats med kläder för två festivaler utan att få tvätta mellan dom. Kan gaao.

Have fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0