hej lilla köttbulle


Dåligt med uppdates, I know. Men för dom som inte vetat/förstått så har jag varit på ett ställe där inomhus och datorer inte lockat för tre öre. 30-35 grader i skuggan samt all inclusive har fått mig att ligga i solen eller poolen samt käkat chokladglass i strut dagarna i ända.
Min mormor ville åka utomlands med barn och barnbarn. Sagt och gjort så tog vi oss, (11 st inkl mormors syster och hennes barnbarn), till Rhodos och Faliraki förra onsdagen.
Där har vi chillat liksom. Kört ett antal vändor i karaokebaren, vunnit en vinflaska, druckit drinkar, klagat på värmen, älskat värmen, dansat gemensam hotelldans runt poolen, besökt Turkiet över en dag, kliat sönder oss själva med djävulens myggbett, bränt oss (vissa), hört samma låtar om och om igen samt skrattat och åter skrattat.
Bilder säger mer än tusen ord säger man. Mina videoklipp säger ännu mer. Vänta bara..

Nu sitter jag på Arlanda och försöker fördriva tiden. Det har varit två långa veckors ledighet och jag känner stor lust att få komma tillbaka till någon form av vardag. Detta kommer jag nog inte säga längre än till på tisdag men i alla fall.

Tack familjen för en fin vecka i Umeå. Tack vänner för en fin vecka i Umeå.
Tack familjen för en fin vecka i värmen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter två veckor vill du tillbaka till vardagen?!?!?! SKAMMES!!

2009-06-11 @ 14:13:35
Postat av: Malin & Mille

Tack själv Sunshine för en fin vecka. Lilla köttbullen hälsar och saknar dig.

2009-06-13 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0