bra helg liksam


Söndag. Spelar ingen roll.
Jag sitter med en sjukskrivning till på fredag. Jag har ett trasigt revben. Man får inte krama mig för hårt, är tydligen skör.
Men helgen kan ha varit den bästa på länge. Göteborg gillas skarpt.
Staden har bjudit på en del händelserika stunder. Vissa trevliga, vissa extremt roliga och vissa allmänt bra. Det har blivit en tvärnit i taxin. Resultatet var en flygande Sanna från baksäte till växelspak, samt en hamburgare på intsrumentbrädan. Väldigt kul.
En dunderfrukost hos kusinvittamin samt lite date med henne. Mycket trevligt.
Jag har som tidigare nämt fått ett trasigt revben. På ett lite lustigt sätt. 
Vi har upplevt Simons omtalade uteställe som helt klart levde upp till våra förväntningar. Galet bra.
Stött på gamalt Oslofolk. Kul.
Blivit avslöjad bakom buskarna. Nämer inte vad som gjordes men de övriga i sällskapet tyckte det var väldigt kul så den bjuder jag nog på.
Samt mycket mer som får bli kvar i upplevarens egna minnen.





Lite av det hela. Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0