den bästa tisdag sägs det


Jag måste nog utse denna tisdag till det. Min karma har legat på top noch hela dagen.
Jag får min lediga månad i sommar typ precis som jag ville. Har gruvat mig över att nämna denna önskan för min chef. Men idag så kommer han och frågar från ingenstans om hur jag vill göra i sommar och i fortsättningen. Jag berättar hur jag vill ha det och han blir mest bara förvånad att jag vill jobba kvar efter sommaren. Vi kom i alla fall bra överens där. Glädje ett.
Sedan bestod hela min jobbdag av besök från Anna och Thomas. Tiden gick på dubbelfart. Glädje två.
När vi kommer hem så väntar mina pinkoder i posten. Vilket betyder att jag har fått tillbaka mitt norska nummer efter över en månads inaktivitet. Enorm glädje tre!
Nu är det dags för tvätt nummer två på Majorstuen. Vilket innebär helt ren garderob.

Det som nu slagit mig är frågan vad jag har gjort för att förtjäna allt detta bra på en dag. Eller kan jag nu bara förvänta mig massa jävulskap framöver? Hur som så gillar jag läget nu och njuter till fullo.

17 dagar kvar! Sen är ni här (och jag blir gammal..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0