feeeeed me, i´m so week..


Okej! Jag får ta tillbaka allt jag drömde om i förra inlägget. Det 1 dm snö idag, heja heja!
Pricken över i.et kan ju ha varit att jag upplevde snöras när jag gick hemåt. Ingen is i dock men en bra duns i skallen blev det, med massa snö i nacken.
Börjar min lycka i tisdags slå tillbaka mot mig nu kanske.
Igår såg jag och Ida FEED. Inte najs. Vi borde har förstått det men nyfikenheten var för stor. Konstant äcklad. Men för all del.

För övrigt. Umeåflickor som läser?..
Min far behöver ännu en gång hårmodeller, denna gång för Schwarzkopf it self. Det ska vara vårens/sommarens frisyrer.
Och ni behöver inte sluta som jag gjorde sist, man får faktiskt säga nej.
Uttagning måndag 16/3 på Folkets Hus och visningen är på tisdag.
Ba gört!

Nu när vintern gör sig så fint påmind igen ska vi äta tomtegröt.
Sen drömma oss bort till att det är fredag imorn och förfest på en buss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska jag, k2? :)

2009-03-12 @ 16:35:48
Postat av: Daddy Cool

Få se nu om det är "some guts" i brudarna (och även killarna f'ståss). Kanske ska ringa Marcus Andersson,han lovade ju på brännbollen att han skulle ställa upp!!!!

Enjoy Götet!/DC

2009-03-12 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0