jag orkar inte laangre


Hum hm huh! Hur svårt kan det vara? Skicka ett litet litet kort, samt ett till kuver med koder till min adress. Sen är jag kjempelykelig. Men nej nej nej. Hon ska gå dag efter dag och vänta. Imorn har det gått en månad sen mitt kära nummer inte ville fungera längre. Jag blir galet arg. Och bara för att det är mig det handlar om så står dessa försäljare aldrig där dom brukar längre. Dom vet att jag letar efter dom, säkert.
Kan man kräva ersättning av något slag? Typ telefonlöst lidande?.

Idag är det hursom onsdag. Ingen vanlig onsdag. Jag ska dricka lite öl och gå på konsert. Sån onsdag är det. Förjevla trevligt säger jag.
Idag på jobbet upptäckte jag ett väldigt kul efternamn på en läkare. Han var mörkhyad och hette Thomas Baisa. Barnsligt av mig men lite kul tyckte jag det var. Tur att han tittade ner bland sina pengar lite väl länge så jag hann få tillbaka masken.

Nu är min andra del hemma så nu blir det spenatsoppa och ägg.
Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0