i efterskott


Idag var det först uppstigning 06.20 för att meddela min chef om min sjukskrivning. Sedan kämpade jag mig ner i liggande läge igen. Kl 08.15 var det dags att väckas igen. Jag fick åka till jobbet och lämna nycklar samt infinna mig där halva dagen som hjälpande hand till Adeccopojken.
Väl hemma betar jag av en film och halva sesong 1 av GG i brist på annat.
Som en räddande ängel kommer Simon och ger mig ett antal sesonger av How I Met Your Mother. Så nu har jag det jag gör dom resterande dagarna. Och som tack så bjöd vi på vegetarisk måndagstacos.

Jag nämnde grattisbilder.

Grattis Jonas!

Grattis John!

Två piller från en förpackning med röd triangel på är tagna. Dom gör mig lite konstig så nu går jag och lägger mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, k2 .. är det min tur nu? vad ska jag hitta på i fyllan dårå..

2009-03-17 @ 15:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0