grattis jonas


Veckans första dag är snart passerad. Var galet trött imorse. Påväg att åka förbi min hållplats-trött, ovanligt.
Men upplever man en sjukt bra helg så sätter den alltid sina spår på måndagen. Det kan jag leva med.
Fredagen var tänkt lugn med nån enstaka fredagsöl. Det slutade med toppfnylla flickor och pojkar. Kul kul video.
Lördagen bestod av den vanliga eviga väntan på Maria innan detta flicksällskapet gick runt hörnet till Cicci. Avslutningsvis gick vi till. Ja det lär de flesta förstå vid det här laget.
Lite dåligt bemötande mot vissa.
Men jag fick köpa en fin rosa ros för 20 svenska riksdaler. Dessa blomsterförsäljare är pengakåta, man skulle kunna betala med monopolpengar. Värt att pröva.

Tack för lånet Sørkedalsveien 11B! Släpade den vita delen av mitt klädliv till Majorstuen ikväll och tvättade lite. Nu luktar det tvättmedel i våran lägenhet och det känns så bra. Nu kan reserverna gömmas längst in igen.

Klockan börjar närma sig tiden för ultimata sömntimmar, ska göra mig redo.

Snart helg i Göteborrrg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0