06.30-15.


Det var livat i helgen.
Sandra följde med på äventyr. Kul kul! När vi skildes åt runt 23 snåret så skils jag lite från mitt minne också. Men jag är nöjd med min kväll ändå.
Skrapa sig upp på söndag, se strålande sol och bege sig mot Mad och Johno. Där bjuds det på dunder champangefrukost till ljudet av tusenvis med människor och lite musiktåg osv.
Målet för dagen är att få vinka till kungen. Förra 17.e maj kom jag försent för att se något annat än människor som var på väg hem igen.
Tempot på Karl Johan var inte det bästa men efter genvägar och buksklättring så lyckades vi komma fram till slottet. Vi ser Harald i ståtlig hatt vinka och alla vinkar glatt tillbaka. Det såg roligt ut.
Allt är överfyllt med folk. Vi hittar en korsning och sitter med glass i handen och tittar på en trafikpolis som styr och ställer i två timmar. Vi tittar lite på brandbilarna också och avslutar med rusståget.
Sen är det slitsamt.

Idag har det regnat hela dagen. Händelserik måndag har det varit. 06.30 såg jag ett polisingripande på knarktrappan. Jag fick lite besök och en tant kollapsade utanför min ingång. Sjuksköterskor kutade fram och tillbaka, körde lite hjärt- och lungräddning innan dom plockar in henne på bår. Inge kul att se men hon valde en bra plats om man säger så. Och hon levde när hon åkte in så det var bra.

10 kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0