en sockerdricka te


Igår bestämdes någonting. Någonting spännande. Säger inge mer.
Våran hyresvärd kör på sjukskrivning samt en turkietvistelse någon gång i dagarna. Hon lirar lyx. Vi får försöka ringa henne och säga upp istället. Gul Gul du är allt för okul.

Min långa 2 do har blivit helt strykt. Jag har fixat allt viktigt. Klapp.
Nu är det bara för mig att lyckas packa ner allt för mycket i allt för lite väskor. Vill man så kan man sägs det.
På torsdag är jag hemma. 18.10.
Får man önska grillat på baksida då pappa? Snela.

2

Kommentarer
Postat av: DC

Klart att det kan bli grillat. Kött som gäller eller är det greenthings? Hämtning på flyget eller?

2009-05-26 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0