lemonade tack


Jag har typ kanske drabbats av något.
Urinvägsinfektion heter det..
Därför har jag druckigt vatten som en uttorkad gnu igår och idag. Tranbärsjuice verkar inte finnas i detta land så jag kämpar i mig brämhults citroner. Surt säger gnun. Nu ska det gå över.

Solen skiner starkt.
Vi ska säga upp våran lägenhet idag.
Folk drar i oss till olika parker. Vi ser väl vart och om vi hamnar någonstans.
Det är måndag, som i måndag före tisdag före onsdag före torsdag som i torsdag då jag flyger hem. Tiden kliver sakta.

3


Kommentarer
Postat av: Sandr

Säga upp?

flytta hem? ja ja happyface. nämen, vart ska ni ta vägen dårå? PUSS FINA

2009-05-26 @ 15:15:48
URL: http://sandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0