tipping


Idag sken solen. 
Vi halv tio spatserar tre ridande poliser utanför mitt center. Alla sjuksköterskor börjar springa ut och jag hör trumpeter. 
Det är kungens vaktpojkar som kommer spatserande. Dom stannar utanför min ingång och kör lite häftiga låtar innan dom trampar vidare med massa barn och fröknar i släptåg. 
Jag fick stå i solen och titta i 10 minuter. Bra start på dagen. 
Efter jobbet blev det lite parkhäng eftersom solen fortfarande var trogen. Mys mys trevligt. 
En timmes sovmorgon i morgon. Sen ska jag lära mig hur man säljer lotter och grillar korv. 

Nu fortsätter vi gamla klassiker. Ha en fin kväll du.

13 kvar!


Kommentarer
Postat av: DC

Heja !Inte dåligt att fira Nationaldagen två dagar innan den inträffar. Vi i Svedala har ju en hel del att lära , verkar det som!!!

Kram på dig o dina nära i Norge. Snart är det brännboll igen.

2009-05-15 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0