allt mega


Kan inte få nog med mitt tjatande men nu är det bara 2 dagar kvar sen slutar jag..!

Igår besökte jag och Mad Monkis invigningsferra. Det var trångt och mycket folk men när ölen hade hittats så trivdes vi rätt bra. Dock så blev det lite enformigt tillslut att pilla på samma kläder om och om igen bara för att ha en anledning att dricka alkoholhaltig dryck. Så när blåsan sa sitt så lämnade vi apan och allt folk.
Men trevligt var det. Så nu blir det att börja hänga på Bogstadveien igen..

Nu ska en ny halsduk stickas, inte till mig dock.
Alla tycker mitt verk blev så så sjukt mega kick-ass så nu kastas det garn och pinnar på mig för jag är så king på det(...)
Skämt å sido. Nu ska jag sticka.

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0