farväl säger jag bara


Hurra heja heja!
Jag är nu arbetslös i ca 15 timmar. Sen är det dags för nya äventyr!
Sista dagen flög iväg. Nästan så att jag kunnat jobba någon dag till bara för att få tiden att gå, men nej, nu är det över!
Sjuksystrarna på min klinik blev lite ledsna i ögat när jag sa att detta var sista gången dom fick en kaffe av mig.
Så en timme senare kommer det blommor. Fint. Jag blev rörd.
Min chef hade inte så mycket tid att ta farväl så han ringde och frågade om jag ville jobba extra på fredag.. Jo visst.

Nu är det snart dags för lite work out och ikväll blir det måndagsbio. Mys.




Borde köpa en vas.. Ölglas är inte det charmigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0